Most LifePak 15 defibrillátorra gyűjtünk!
Köszönjük életmentő adományát!

Segítek!

Arany és Ezüst Effie-díjat nyertek kampányaink!

Az évről évre megrendezésre kerülő Effie-versenysorozatban a leghatékonyabb kampányokat díjazza a szakmai zsűri objektív mutatók alapján. Elsődleges szempont az értékelésnél a kampányok eredményessége, de természetesen szempont a kreativitás is. Már a jelöltek közé bekerülni is hatalmas eredmény, hiszen nagyon nívós a nevezők tábora, de a legnagyobb sikert a díjak elnyerése jelenti. Alapítványunk idén két Effie-díjjal is gazdagabb lett, amit elképesztő sikerként és tevékenységünk elismeréseként értékelünk.

A Hosszú távú hatékonyság kategóriában az zsűri olyan kampányokat, kampány-sorozatokat értékelt, amelyek tartós sikert és eredményességet tudhatnak magukénak – legalább 3 éve teljesítenek kimagaslóan. Alapítványunk a kategóriában Arany Effie-díjat nyert el a Csuja Imrével készült edukációs filmjeink („Tartsd életben! Újraélesztés egyszerűen és gyorsan”, valamint „1% - Nekünk sokat számít!”) köré szerveződött társadalmi kampányaink révén.

A Társadalmi célú kampányok – 1%-os kampány kategóriában a leghatékonyabb kampányoknak járó Ezüst Effie-díjjal ismerték el Alapítványunk 2019-es adó 1% kampányát. Mint ismert, kampányunk központjában a Csuja Imre és Győrfi Pál főszereplésével készült kisfilmünk, az 1% - Nekünk sokat számít! áll, amely már 3,8 millió megtekintésnél jár YouTube-on.

A Human Dialog ügynökséggel közösen gyártott „Bala-filmek” és a rájuk épülő kampányok több egymást követő évben is sikerrel szerepeltek a hazai Effie-versenyeken. Az idei két díjjal együtt már kilenc Effie-díjat nyertünk el a Human Dialog ügynökséggel közösen, ezekből hét díjat a Csuja Imre főszeprelésével készített filmjeinkkel nyertünk el.

A Bala-sorozat eddigi díjai, elismerései:

  • 2015 – Arany Effie – Társadalmi célú kommunikáció 
  • 2016  Civil-Díj – Legjobb kommunikációs kampány 
  • 2016 – Nyertes – "Keressük a legjobb adó 1% kampányt" (Adó1százalék.com)
  • 2016 – Ezüst Effie – Társadalmi célú kommunikáció 
  • 2017 – Ezüst Effie – 1%-os kampány 
  • 2018 – Arany Effie – Hosszú távú hatékonyság 
  • 2019 – Arany Effie – 1%-os kampány 
  • 2020 – Ezüst Effie – 1%-os kampány
  • 2020 – Arany Effie – Hosszú távú hatékonyság