Az élet a legszebb ajándék, amit idén adhatsz!
Csatlakozz adventi akciónkhoz!

Segítek!

Kétmillió néző Arany Effie-t ért

A reklámhatékonyság Oscar-gáláján, október 9-én Arany Effie-t nyert Tartsd életben! című kampányfilmünk.

Egy évvel ezelőtt nem is gondoltuk volna, hogy a laikus újraélesztés alkalmazására bátorító kisfilmünk mind a nagyközönség, mind a reklámszakma kedvence lesz. A film forgatásához a British Heart Foundation kisfilmje adta az ötletet, melyben Vinnie Jones gengszterként tanítja, hogyan lehet pusztán a mellkas nyomásával visszahozni az életbe a bajbajutottat. A magyar változatban Csuja Imre kapta a főszerepet: szerethetően kemény maffiózóként tanított minket újraéleszteni.

A februári Youtube-premiert követően a Tartsd életben! című kisfilmünk önálló életre kelt, hihetetlenül sokan fejezték ki tetszésüket, kommentelték, terjesztették. A kampány tervezésekor a hazai társadalmi célú videofilmek párszázezres nézettségét ismerve nem is reméltünk félmilliónál több letöltést.

Ám hatalmas örömünkre több mint kétmillióan nézték meg összesen a kisfilm rövidebb vagy hosszabb változatát. A TRND felmérése alapján 90%-nak pozitív élményt és segítséget adott a film, 50% kapott új információt, és közel 90%-nak jobban tetszett, mint az eredeti, Vinnie Jones-os verzió. És ami a legfontosabb: már legalább három életet köszönhetünk filmünknek, három esetben nyilatkoztak úgy a civil életmentők, hogy Csuja Imre adott erőt és tudást ahhoz, hogy merjenek újraéleszteni.A Tartsd életben! kampányunkért járó arany Effie-díj. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezte idén 14. alkalommal. A díjat 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség alapította New Yorkban. Jelenleg több mint 40 országban rendezik meg világszerte.

Az Effie-díj a reklámszakma egyik legfontosabb megmérettetése: a kampányok hatékonyságát díjazza. A több mint 100 neves szakemberből álló zsűri objektíven, a számok alapján ítél. Tartsd életben! kampányfilmünk kiemelkedő sikerével kiérdemelte, hogy a társadalmi célú reklámokat elismerő kategóriában Arany Effie-t nyerjen.

Köszönjük a kisfilm létrehozását pro bono lehetővé tevő szakemberek munkáját, és hálásak vagyunk a nagyközönségnek, hogy a film megnézésével és terjesztésével hozzájárult az életmentéshez!